FAQ Pytania i odpowiedzi

FAQ

czyli często zadawane pytania

 

 

JAK SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Najszybciej uzyskasz odpowiedź i załatwisz swoją sprawę kontaktując się z nami poprzez wiadomość email na kontakt@nat4dog.pl lub dzwoniąc pod numer +48793011716.

 

CZY WYSYŁACIE PACZKI Z PRZYSMAKAMI ZA GRANICĘ?

Tak, oczywiście że wysyłamy! Obecnie możesz zamówić wysyłkę do wszystkich krajów Unii Europejskiej lub, po indywidualnym uzgodnieniu (prosimy kontaktować się wcześniej na adres kontakt@nat4dog.pl) do innych krajów.
UWAGA - Obecnie, w związku z Brexitem i skomplikowaniem wymogów dotyczących wysyłek (w tym przepisy fitosanitarne), wysyłka do Wielkiej Brytanii jest wyceniana i ustalana indywidualnie.  

 

CZY WYSTAWIACIE FAKTURY?

Tak, oczywiście! Jeśli potrzebujesz faktury, poinformuj nas o tym zaznaczając odpowiednią opcję podczas wypełniania formularza zamówienia i wpisz poprawne dane swojej firmy.

Fakturę otrzymasz na adres mail podany w zamówieniu.

  

NIE OTRZYMAŁEM OBIECANYCH GRATISÓW

To zupełnie niemożliwe! :) Chcemy zachęcać naszych Klientów, a nawet zwłaszcza ich psy, do eksperymentowania z różnymi gryzakami, toteż w każdej paczce znajdziesz coś ciekawego jako ekstras! Ponadto cenimy sobie podejście indywidualne i staramy się konsultować wybór konkretnych przysmaków z Tobą.

  

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZY ODBIORZE?

Tak, dostawy paczek i pobrania obsługiwane są przez firmę InPost.

 

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZELEWEM ZWYKŁYM?

Oczywiście. Jeśli wybrałeś/łaś jako sposób płatności przelew tradycyjny to wysłaliśmy Ci na podany adres mail dane do przelewu lub możesz je znaleźć w sekcji na dole strony Płatność i dostawa > Formy płatności

 

JAK PRZECHOWYWAĆ PRODUKTY?

Generalnie naturalnie suszonych przysmaków i gryzaków nie trzeba przechowywać w specjalnych warunkach, ale szerzej temat opisaliśmy TUTAJ 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl